Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 999000998
15 lutego 2017

Całodobowa infolinia kolejowa 19 757

AUTOR: Netia
Dobra wiadomość dla podróżujących koleją. Pod numerem 19 757 ruszyła całodobowa infolinia kolejowa. Doradcy dostępni pod numerem 19 757 pomagają pasażerom wszystkich przewoźników kolejowych w ich podróży na terenie naszego kraju.

Doradcy TK Telekom podpowiadają w wyborze najlepszego połączenia, informują o aktualnych promocjach, jak również zawiadomią o ewentualnych opóźnieniach pociągów.

TK Telekom, spółka z Grupy Netia, rozpoczyna świadczenie usługi Informacji Kolejowej, która będzie oparta o łatwy do zapamiętania numer 19 757. Całodobowa infolinia, potocznie zwana biurem informacji kolejowej, jest doskonałym źródłem informacji pasażerskiej.

Doradcy pracujący w kolejowej Informacji telefonicznej 19 757 sprawnie i rzetelnie poinformują podróżnych o wszelkich sprawach, związanych z podróżami koleją. Infolinia kolejowa 19 757 zapewnia kompleksowe informacje dotyczące przejazdu oraz aktualną ofertę wszystkich przewoźników kolejowych. Dzięki połączeniu z doradcą, Pasażer może zaplanować swoją podróż szybko i w trakcie jednego kontaktu. Kluczową cechą infolinii kolejowej 19 757 jest to, że działa niezależnie od przewoźnika (nie tylko PKP Intercity, ale również koleje regionalne i samorządowe). Wystarczy kontakt o dowolnej porze, aby uzyskać kompletną informację.

Infolinia wyróżnia się tym, że Klient może porozmawiać z doradcą, posiadającym wiedzę o wszystkich możliwych połączeniach. Dzięki temu, nawet kontaktując się w skomplikowanej sprawie, Pasażer otrzyma bardzo szybkie i cenne informacje. Jest to szczególnie ważne, kiedy czas do rozpoczęcia podróży jest bardzo krótki bądź nastąpiło opóźnienie, w wyniku którego zmianie ulega plan i czas podróży. Rozmowa pomiędzy dwiema osobami z pominięciem nadmiernej liczby automatów to także wzrost satysfakcji podróżującego. Jest to jeden ze światowych trendów w telekomunikacji, który jest sukcesywnie wdrażany również przez TK Telekom, spółkę z Grupy Netia.

Informacje są udzielane każdemu pasażerowi, niezależnie od wybranego przewoźnika kolejowego. Opłata za każdą rozpoczętą minutę połączenia dla abonentów TK Telekom wynosi 1,29 zł brutto, koszt połączenia z innych sieci jest zgodny z cennikiem operatora. Więcej informacji pod adresem: www.infoliniakolejowa19757.pl

O Grupie Netia

Grupa Netia to jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych na polskim rynku. Zatrudnia niemal 2 tys. osób w 70 lokalizacjach w całej Polsce. W skład Grupy Kapitałowej wchodzą m.in.: Netia S.A., Internetia Sp. z o.o., Telefonia Dialog Sp. z o.o., Petrotel Sp. z o.o., TK Telekom Sp. z o.o.

Choose your language
×

Umów kontakt

Uzyskaj fachową poradę naszych doradców, którzy dopasują ofertę do potrzeb Twojej firmy

×
Zgody dla formularzy
pokaż zgodę
* zgoda obowiązkowa
W każdej chwili przysługuje Ci prawo do wycofania każdej z powyższych zgód, ale cofnięcie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Netia S.A. z siedzibą przy ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa, która współadministruje Twoimi danymi z innymi spółkami Grupy Netia S.A.: Internetia sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa, Telefonia Dialog spółka z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Strzegomska 142A, 54-429 Wrocław, TK Telekom spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Kijowskiej 10/12A, 03-743 Warszawa, zwanymi dalej „Współadministratorami”.

Pełna informacja o Administratorze Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci prawach znajduje się tutaj: Polityka Prywatności

Czego możesz oczekiwać od rozmowy z konsultantem?

1
Ustalimy dostępność naszych usług w Twojej lokalizacji
2
Poznamy dokładnie potrzeby Twojej firmy
3
Zaproponujemy rozwiązania i rekomendacje specjalnie dla Ciebie