Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 999000998
09 września 2018

Jeszcze lepiej zrozumieć Klienta z WIFI Marketing

AUTOR: Netia

Netia, jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce, wraz w usługami dostępowymi, zaoferowała swoim Klientom biznesowym pełen pakiet narzędzi analitycznych WiFi Marketing. Rodzina rozwiązań pod marką Netia WiFi Marketing pozwala firmom zwiększyć przychody, pozyskać nowych Klientów, a także wzmocnić ich lojalność.

- Netia WiFi Marketing to unikalny na rynku produkt, który pozwala badać zachowania klientów - użytkowników sieci WiFi, ich motywację zakupową oraz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe. - informuje Krzysztof Jaworski, Kierownik Produktu w Netii S.A.

Rozwiązanie Netia WiFi Marketing szczególnym zainteresowaniem cieszy się w branżach: restauracyjno-hotelarskiej, nieruchomości komercyjnych oraz transportowej.

- Dla użytkowników końcowych WiFi oznacza stały, nieprzerwany dostęp do Internetu najwyższych przepływności. Dla biznesu może też być źródłem wartościowych danych, które przy użyciu dostarczonych przez Netię narzędzi, można wykorzystać w szeroko pojętych działaniach marketingowych -  dodaje Krzysztof Jaworski.
Rozwiązanie Netia WiFi Marketing obejmuje trzy moduły, które można stosować łącznie, lub niezależnie:

WiFi Ads
To narzędzie, które umożliwia wyświetlanie reklam na dowolnym urządzeniu połączonym z siecią WiFi. Formy reklamy, jak również ich treść, są uzależnione od profilu użytkownika. Im częściej przebywa on na terenie obiektu (galerii, sklepie, czy restauracji), tym więcej można mu zaoferować, kierując precyzyjnie spersonalizowane komunikaty. Klient, który zainwestował w rozwiązanie, zarabia już od pierwszego kliknięcia użytkownika w reklamę, która jest wyświetlana w jego sieci. Im więcej interakcji, tym większy przychód dla klienta.

WiFi Loyalty
WiFi Loyalty pozwala planować i zarządzać aktywnością użytkowników sieci WiFi, zwiększając konwersję sprzedażową. Do tego celu służą narzędzia, które Klient otrzymuje w pakiecie razem z usługą, takie jak: platforma marketingowa oraz SMS i e-mail center. Gromadzą one najcenniejsze dane o preferencjach zakupowych użytkowników oraz umożliwiają wysyłanie dedykowanej komunikacji marketingowej, także po opuszczeniu przez nich sieci WiFi. Zastosowanie specjalnego sposobu logowania z wykorzystaniem kanałów społecznościowych pozwala też na wyświetlenie reklam.

WiFi Business Intelligence
WiFi Business Intelligence (WiFi BI), to narzędzie analityczne do śledzenia i analizy zachowań użytkowników sieci WiFi pod kątem najczęściej odwiedzanych miejsc (tzw. mapy ciepła), czasu spędzonego w centrum handlowym, czy sklepie. Rozwiązanie pozwala, np. lepiej i skuteczniej eksponować produkty na witrynach sklepowych, co w konsekwencji przekłada się na zwiększenie sprzedaży. W tym kontekście WiFi BI stanowi naturalne uzupełnienie WiFi Loyalty, ponieważ dostarcza brakujące dane, nawet bez dodatkowej aktywności użytkownika.
Choose your language
×

Umów kontakt

Uzyskaj fachową poradę naszych doradców, którzy dopasują ofertę do potrzeb Twojej firmy

×
Zgody dla formularzy
pokaż zgodę
* zgoda obowiązkowa
W każdej chwili przysługuje Ci prawo do wycofania każdej z powyższych zgód, ale cofnięcie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Netia S.A. z siedzibą przy ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa, która współadministruje Twoimi danymi z innymi spółkami Grupy Netia S.A.: Internetia sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa, Telefonia Dialog spółka z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Strzegomska 142A, 54-429 Wrocław, TK Telekom spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Kijowskiej 10/12A, 03-743 Warszawa, zwanymi dalej „Współadministratorami”.

Pełna informacja o Administratorze Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci prawach znajduje się tutaj: Polityka Prywatności

Czego możesz oczekiwać od rozmowy z konsultantem?

1
Ustalimy dostępność naszych usług w Twojej lokalizacji
2
Poznamy dokładnie potrzeby Twojej firmy
3
Zaproponujemy rozwiązania i rekomendacje specjalnie dla Ciebie