Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 999000998

Posnania - pionierska usługa geolokalizacji po WiFi

Ponad 1 mln mieszkańców w zasięgu Posnanii

Wstęp

Centrum handlowe Posnania oferuje swoim klientom unikalną usługę geolokalizacji na bazie WiFi. To pierwszy tak duży projekt w Europie. Zrealizowała go Netia, zapewniając jednocześnie komunikację dla 300 punktów handlowo-usługowych, znajdujących się na ok. 100 tys. m2 powierzchni handlowej centrum.

O Kliencie

Posnania to największe centrum regionalne w Wielkopolsce, należące do firmy Apsys. Łączy w sobie funkcje handlowe i rozrywkowe, odpowiadając oczekiwaniom nowoczesnego stylu życia. Na 100 tys. m2 powierzchni znajduje się około 300 marek, w tym 220 butików z szeroką ofertą modową, 40 kawiarni i restauracji, multiplex, fitness i basen, kręgielnia i bilard.

Posnania o współpracy

Posnania należy do najnowocześniejszych obiektów handlowych w Polsce, jest jednym z najbardziej innowacyjnych i wielofunkcyjnych centrów w Europie. Naszym priorytetem było stworzenie komfortowego miejsca dla klientów i nowoczesnej przestrzeni handlowej dla najemców. W tym celu – przy wsparciu naszych partnerów – wprowadziliśmy szereg nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które pozwalają klientom m.in. na stały dostęp do sieci WiFi, ułatwiają poruszanie się po obiekcie, umożliwiają zamawianie usług online. Zastosowane narzędzia i rozwiązania dostarczają nam również szeregu analiz dotyczących obecności i zachowań klientów, pozwalają nam lepiej ich poznać i w rezultacie lepiej dostosować nasze działania do ich oczekiwań. W ciągu pierwszych 5 miesięcy funkcjonowania Posnanii odwiedziło nas 5 mln klientów, z czego ponad 130 tys. skorzystało z sieci WiFi, dając nam m.in. informacje o czasie trwania wizyty i najchętniej odwiedzanych w centrum miejscach.

Marek Ćwiek Dyrektor Posnanii

Korzyści

Łatwa nawigacja

Usługa geolokalizacji ułatwia klientom poruszanie się po powierzchni handlowej. Kieruje odwiedzających do wybranego punktu sprzedaży, pokazując dystans oraz szacowany czas przejścia. Wskazuje też najlepszą drogę na miejsce parkingowe. Nawigacja jest dostępna z chwilą zalogowania się do przeglądarki.  Sieć WIFI działa nie tylko w centrum handlowym, swoim zasięgiem obejmuje także najbliższą okolicę.

WiFi marketing

Usługa geolokalizacji to unikalne narzędzie marketingowe dla właściciela centrum i najemców. Ułatwia komunikację z klientami i pozwala prowadzić spersonalizowane kampanie.  Odwiedzający mogą otrzymywać powiadomienia o specjalnych wydarzeniach odbywających się na terenie centrum oraz ofertach i promocjach dostępnych w poszczególnych sklepach.

Statystyki

Usługa oferuje także tzw. „mapy ciepła”, pozwalają m.in. dokładnie analizować ruch w galerii, czy obserwować miejsca, gdzie gromadzi się najwięcej odwiedzających.

Komunikacja

Netia – oprócz dostępu do Internetu na terenie całego obiektu - wybudowała również w Posnanii sieć telefonii mobilnej (ten obszar usług zrealizowała we współpracy z operatorem P4), zapewniając dystrybucję sygnału wszystkich operatorów komórkowych.

Zainteresowała Cię ta historia?
Pobierz paczkę wszystkich materiałów z nią związanych

Materiały case study
Choose your language
×

Umów kontakt

Uzyskaj fachową poradę naszych doradców, którzy dopasują ofertę do potrzeb Twojej firmy

×
Zgody dla formularzy
pokaż zgodę
* zgoda obowiązkowa
Treść dodatkowej informacji:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Netia SA z siedzibą w Warszawie (02-822 Warszawa), przy ulicy ul. Poleczki 13. Dane będą przetwarzane w celu archiwizacji, a także dla potrzeb działań, w tym sprzedaży usług podmiotów z Grupy Netia. Netia SA zapewnia realizację uprawnień wynikających z Ustawy, tzn. Państwu dostępu do informacji dotyczącej własnych danych osobowych i ich poprawiania. Mają też Państwo prawo wniesienia w przypadkach wymienionych w art. 23 ust. 1 pkt. 4 i 5 Ustawy sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, w tym żądania zaprzestania przetwarzania Państwa danych osobowych.
Zgody udzielane przy składaniu formularza mogą być wycofane w każdej chwili. Żądania dotyczące przetwarzania danych osobowych prosimy wysyłać na adres info@netia.pl.

Czego możesz oczekiwać od rozmowy z konsultantem?

1
Ustalimy dostępność naszych usług w Twojej lokalizacji
2
Poznamy dokładnie potrzeby Twojej firmy
3
Zaproponujemy rozwiązania i rekomendacje specjalnie dla Ciebie