Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 999000998

Kompetencje, które budują zaufanie Klientów

0.5
miliona połączeń miesięcznie
0
pracowników obsługujących naszych Klientów
0
lokalizacji
0%
dostępności usług 24/7/365

25-letnie doświadczenie

w obsłudze Klientów oraz najnowsze technologie.
Dostarczamy elastyczne rozwiązanie dotyczące obsługi w systemie Call Center

9 lokalizacji

w których może być realizowana obsługa Klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym.
Zabezpieczenia zgodnie ze standardami wykorzystywanymi w centrach kolokacji


 

Automatyczne systemy obsługi

wykorzystujące rozwiązania i technologię stosowaną na co dzień w pracy osób z Centrów Obsługi Netii

Na czym polega Netia Customer Service

Różne formy współpracy

Netia Customer Service to wiele modelów współpracy opartych o niestandardowe projekty realizowane pod oczekiwania Klienta

Opracowanie standardów obsługi „na nowo”

Łączymy rozwiązania, które posiada już Klient i umożliwiamy ich optymalizację oraz usprawnienie procesów obsługi

Bogate doświadczenie i tysiące Klientów

Wykorzystujemy własne doświadczenia pozyskane w obsłudze Klientów spółek Grupy Netia
 

Wszystkie elementy obsługi call center w jednym

Pracujemy na własnych systemach call center oraz udostępniamy indywidualny numer infolinii
KORZYŚCI ZASTOSOWANIA
  • możemy zaprojektować rozwiązanie od nowa i w różnych modelach współpracy
  • dostosowujemy się do zmiennych wymagań Klienta w ciągu kilku godzin
  • jesteśmy elastyczni w stosunku do zmieniających się warunków biznesowych np. w kwestii zmiany pojemności usługi
  • proponujemy niestandardowe rozwiązania oparte o technologię telekomunikacyjną
  • dzielimy się doświadczeniami z zakresu obsługi klientów biznesowych i indywidualnych
  • jesteśmy elastyczni co ułatwia projektowanie i utrzymanie kampanii w ruchu przychodzącym i wychodzącym
  • usprawniamy infrastrukturę i zakres obsługi telefonicznej
  • umożliwiamy obsługę wieloma kanałami komunikacji
  • zapewniamy niezbędne systemy
  • zarządzamy zespołami konsultantów oraz raportujemy wyniki prac
Pobierz
Pobierz

Zainteresowany ofertą?

Umów kontakt z doradcą

Umów kontakt

Uzyskaj fachową poradę naszych doradców, którzy dopasują ofertę do potrzeb Twojej firmy

×
Zgody dla formularzy
Zgody marketingowe
Zwiń
* zgoda obowiązkowa
W każdej chwili przysługuje Ci prawo do wycofania każdej z powyższych zgód, ale cofnięcie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Netia S.A. z siedzibą przy ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa, która współadministruje Twoimi danymi z innymi spółkami Grupy Netia S.A.: Internetia sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa, TK Telekom spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Kijowskiej 10/12A, 03-743 Warszawa, zwanymi dalej „Współadministratorami”.

Pełna informacja o Administratorze Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci prawach znajduje się tutaj: Polityka Prywatności

Czego możesz oczekiwać od rozmowy z konsultantem?

1
Ustalimy dostępność naszych usług w Twojej lokalizacji
2
Poznamy dokładnie potrzeby Twojej firmy
3
Zaproponujemy rozwiązania i rekomendacje specjalnie dla Ciebie

Netia Customer Service należy do usług

Kompleksowych rozwiązań dla najbardziej wymagających Klientów sektora B2B

Poznaj NetiaNext
Choose your language
×

Umów kontakt

Uzyskaj fachową poradę naszych doradców, którzy dopasują ofertę do potrzeb Twojej firmy

×
Zgody dla formularzy
Zgody marketingowe
Zwiń
* zgoda obowiązkowa
W każdej chwili przysługuje Ci prawo do wycofania każdej z powyższych zgód, ale cofnięcie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Netia S.A. z siedzibą przy ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa, która współadministruje Twoimi danymi z innymi spółkami Grupy Netia S.A.: Internetia sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa, TK Telekom spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Kijowskiej 10/12A, 03-743 Warszawa, zwanymi dalej „Współadministratorami”.

Pełna informacja o Administratorze Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci prawach znajduje się tutaj: Polityka Prywatności

Czego możesz oczekiwać od rozmowy z konsultantem?

1
Ustalimy dostępność naszych usług w Twojej lokalizacji
2
Poznamy dokładnie potrzeby Twojej firmy
3
Zaproponujemy rozwiązania i rekomendacje specjalnie dla Ciebie