Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 999000998

Dlaczego warto zaufać Netii?

Przed branżą contact center stoją nowe wyzwania związane z popytem głównie na zaawansowane usługi teleinformatyczne, wspierające procesy obsługi klienta. Aby sprostać oczekiwaniom rynku, contact center muszą skupić się na wszechstronnej obsłudze klienta automatyzacji procesów mających na celu zwiększenie efektywności obsługiwanych firm oraz wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań komunikacji, wykorzystujących różnorodne kanały kontaktu z klientem. Netia dysponuje odpowiednią infrastrukturą do świadczenia tego typu kompleksowych usług.

Zaufali nam

PKP Intercity S.A.
Usługa infolinii dla PKP Intercity – obsługa 50.000-75.000 połączeń przychodzących miesięcznie.
Pobierz referencję
Urząd Komunikacji Elektronicznej
Przygotowanie infrastruktury, świadczenie usług transmisji danych oraz usług WiFi dla jednostek organizacyjnych UKE.
Pobierz referencję
ITI Neovision
Świadczenie dla ITI Neovision usług transmisji danych świadczonych na stadionach (mecze Ekstraklasy oraz Ekstraligii).
Pobierz referencję

Główne wyzwania, na które odpowiadamy

Outsourcing obsługi klienta

Kontakt z klientem z dowolnego miejsca to element strategii outsouringowej, która dotyka zwłaszcza działy telemarketingu i obsługi posprzedażowej. Większość korporacji korzysta z outsourcingu w zakresie tych obszarów, zachowując jednocześnie stałą łączność z call center oraz możliwość elastycznego zarządzania zespołem. Argumentem sprzyjającym rozwojowi branży jest efektywność ekonomiczna takich rozwiązań.

Kompleksowość rozwiązań dla konsultantów

Pracę konsultantów contact center wpiera profesjonalna infrastruktura, obejmująca zaawansowany i komfortowy dla użytkownika sprzęt oraz oprogramowanie, które jest w stanie obsłużyć różne kanały kontaktu tzw. omnichanneling. Gromadzenie danych i ich bezpieczeństwo to kolejny, nieodzowny element pracy call center.

Szkolenia i doświadczenie przez wideo

O jakości pracy w contact center decydują nie tylko dostępne rozwiązania dla konsultantów, ale także możliwości rozwoju osobowego. Nieodzowne są w tym względzie szkolenia oraz kontakt wideo. Wideokonferencje są głównym kanałem komunikacji trenera z konsultantami, a wideoczaty stanowią nowy wymiar obsługi klienta.

Potrzebujesz informacji - skontaktuj się z nami

Umów kontakt z doradcą

Umów kontakt

Uzyskaj fachową poradę naszych doradców, którzy dopasują ofertę do potrzeb Twojej firmy

×
Zgody dla formularzy
pokaż zgodę
* zgoda obowiązkowa
Treść dodatkowej informacji:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Netia SA z siedzibą w Warszawie (02-822 Warszawa), przy ulicy ul. Poleczki 13. Dane będą przetwarzane w celu archiwizacji, a także dla potrzeb działań, w tym sprzedaży usług podmiotów z Grupy Netia. Netia SA zapewnia realizację uprawnień wynikających z Ustawy, tzn. Państwu dostępu do informacji dotyczącej własnych danych osobowych i ich poprawiania. Mają też Państwo prawo wniesienia w przypadkach wymienionych w art. 23 ust. 1 pkt. 4 i 5 Ustawy sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, w tym żądania zaprzestania przetwarzania Państwa danych osobowych.
Zgody udzielane przy składaniu formularza mogą być wycofane w każdej chwili. Żądania dotyczące przetwarzania danych osobowych prosimy wysyłać na adres info@netia.pl.

Czego możesz oczekiwać od rozmowy z konsultantem?

1
Ustalimy dostępność naszych usług w Twojej lokalizacji
2
Poznamy dokładnie potrzeby Twojej firmy
3
Zaproponujemy rozwiązania i rekomendacje specjalnie dla Ciebie
Choose your language
×

Umów kontakt

Uzyskaj fachową poradę naszych doradców, którzy dopasują ofertę do potrzeb Twojej firmy

×
Zgody dla formularzy
pokaż zgodę
* zgoda obowiązkowa
Treść dodatkowej informacji:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Netia SA z siedzibą w Warszawie (02-822 Warszawa), przy ulicy ul. Poleczki 13. Dane będą przetwarzane w celu archiwizacji, a także dla potrzeb działań, w tym sprzedaży usług podmiotów z Grupy Netia. Netia SA zapewnia realizację uprawnień wynikających z Ustawy, tzn. Państwu dostępu do informacji dotyczącej własnych danych osobowych i ich poprawiania. Mają też Państwo prawo wniesienia w przypadkach wymienionych w art. 23 ust. 1 pkt. 4 i 5 Ustawy sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, w tym żądania zaprzestania przetwarzania Państwa danych osobowych.
Zgody udzielane przy składaniu formularza mogą być wycofane w każdej chwili. Żądania dotyczące przetwarzania danych osobowych prosimy wysyłać na adres info@netia.pl.

Czego możesz oczekiwać od rozmowy z konsultantem?

1
Ustalimy dostępność naszych usług w Twojej lokalizacji
2
Poznamy dokładnie potrzeby Twojej firmy
3
Zaproponujemy rozwiązania i rekomendacje specjalnie dla Ciebie