Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 999000998
23 kwietnia 2018

Netia Unified Communications

AUTOR:
Netia - jako pierwszy operator w Europie - udostępniła usługę zintegrowanej komunikacji w chmurze dla biznesu, która łączy nielimitowane usługi telefonii stacjonarnej i mobilnej (numery stacjonarne i komórkowe) z nowoczesną komunikacją elektroniczną (komunikator biznesowy Unified Communications).

- Dzięki usłudze Netia Unified Communicatios można prowadzić firmę z dowolnego miejsca oraz oszczędzać pieniądze na usługach telekomunikacyjnych. Rozwiązanie może zaspokoić potrzeby wszystkich rynków, począwszy od małych firm po duże korporacje. Sprawdzi się zarówno w przypadku pojedynczych biur, jak i tych z siecią rozproszonych oddziałów – mówi Paweł Rychcik, Starszy Kierownik Produktu w Netii.

Dzięki Netia Unified Communications użytkownicy zyskują pełną swobodę w komunikacji, a co za tym idzie, wyższą produktywność. Rozwiązanie umożliwia prowadzenie rozmów, wideospotkań i wideokonferencji, udostępnianie treści ze swojego pulpitu oraz aplikacji, nagrywanie rozmów, czy przesyłanie dowolnych informacji w czasie rzeczywistym. Pozwala na efektywną telepracę, umożliwiając płynne przesyłanie informacji między urządzeniami. Numery telefonów, wiadomości, statusów, itp. są na bieżąco synchronizowane.

Netia Unified Communications umożliwia korzystanie z dowolnych urządzeń – telefonu stacjonarnego, komórki, tabletu czy komputera w dowolnym miejscu oraz prowadzenie nieprzerwanej komunikacji.
- Gdy odbierzesz połączenie w biurze na telefonie stacjonarnym, a potrzebujesz wyjść na spotkanie, przełączasz się na urządzenie mobilne, zachowując ciągłość rozmowy. Nie ma znaczenia, czy ktoś zadzwoni na numer firmowy czy komórkowy – wyjaśnia Paweł Rychcik.

- Netia UC działa zarówno w sieci komórkowej, jak i WIFI, czy zwykłej usłudze telefonii stacjonarnej. Do wykonywania połączeń z wykorzystaniem tożsamości firmy można używać nawet osobistego smartfona. Jesteś zawsze w zasięgu! – dodaje Paweł Rychcik.

Dodatkową zaletą rozwiązania Netia UC jest panel ze statystykami (TelbazaNet), który dostarcza informacji w postaci tabelarycznej i graficznej, nie tylko o połączeniach wychodzących, ale również przychodzących, z możliwością zarządzania poprzez oddzwanianie.

Usługa Netia Unified Communications dostępna jest w jednym wariancie - obejmującym wszystkie narzędzia komunikacji - w stałej cenie miesięcznego abonamentu w kwocie 55 zł netto za użytkownika.

 

Choose your language
×

Umów kontakt

Uzyskaj fachową poradę naszych doradców, którzy dopasują ofertę do potrzeb Twojej firmy

×
Zgody dla formularzy
pokaż zgodę
* zgoda obowiązkowa
W każdej chwili przysługuje Ci prawo do wycofania każdej z powyższych zgód, ale cofnięcie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Netia S.A. z siedzibą przy ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa, która współadministruje Twoimi danymi z innymi spółkami Grupy Netia S.A.: Internetia sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa, Telefonia Dialog spółka z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Strzegomska 142A, 54-429 Wrocław, TK Telekom spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Kijowskiej 10/12A, 03-743 Warszawa, zwanymi dalej „Współadministratorami”.

Pełna informacja o Administratorze Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci prawach znajduje się tutaj: Polityka Prywatności

Czego możesz oczekiwać od rozmowy z konsultantem?

1
Ustalimy dostępność naszych usług w Twojej lokalizacji
2
Poznamy dokładnie potrzeby Twojej firmy
3
Zaproponujemy rozwiązania i rekomendacje specjalnie dla Ciebie