Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 999000998

Dlaczego warto zaufać Netii?

Handel detaliczny oraz e-commerce - z punktu widzenia właścicieli marek i ich odbiorców - to równie ważne i wzajemnie uzupełniające się kanały sprzedaży. Netia oferuje szerokie portfolio zaawansowanych usług teleinformatycznych, stanowiących podstawę zarówno efektywnego działania sieci handlowych sprzedających swoje produkty także przez Internet, jak i centrów handlowych, stawiających na komfort, użytkowość i atrakcyjność swoich obiektów. Zaspokajamy potrzeby w zakresie infrastruktury i usług telekomunikacyjnych, bezpieczeństwa, a także analityki zachowań i preferencji zakupowych – tak, aby satysfakcja klientów końcowych przełożyła się na wzrost ich lojalności.

Główne wyzwania, na które odpowiadamy

Elastyczne rozwiązania

Różnorodne są formy prowadzonej działalności handlowej, a kupujący celowo wybierają różne pod względem wielkości sklepy, w zależności od swoich potrzeb. Aby sprostać tak różnym gustom i przyzwyczajeniom zakupowym, właściciele potrzebują bardzo elastycznych rozwiązań usprawniających obsługę klientów.

Innowacyjne podejście do oferty

Kluczem sukcesu sprzedażowego jest często właściwa ekspozycja produktów i odpowiedź na aktualne potrzeby klientów. Różnorodność oferty i oczekiwań odbiorców wymaga od dostawców świadczenia innowacyjnych usług, które wspierają promocję produktów oraz personalizują przekaz. Takie rozwiązania posiada Netia.

Marketing po WIFI

Informacje o klientach są dla właścicieli sklepów kluczowym zasobem. Sieć WLAN jest idealnym narzędziem do zbierania danych o klientach, ich zachowaniach oraz doskonałym kanałem komunikacji z konkretną grupą zainteresowanych odbiorców.

Potrzebujesz informacji - skontaktuj się z nami

Umów kontakt z doradcą

Umów kontakt

Uzyskaj fachową poradę naszych doradców, którzy dopasują ofertę do potrzeb Twojej firmy

×
Zgody dla formularzy
pokaż zgodę
* zgoda obowiązkowa
W każdej chwili przysługuje Ci prawo do wycofania każdej z powyższych zgód, ale cofnięcie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Netia S.A. z siedzibą przy ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa, która współadministruje Twoimi danymi z innymi spółkami Grupy Netia S.A.: Internetia sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa, Telefonia Dialog spółka z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Strzegomska 142A, 54-429 Wrocław, TK Telekom spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Kijowskiej 10/12A, 03-743 Warszawa, zwanymi dalej „Współadministratorami”.

Pełna informacja o Administratorze Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci prawach znajduje się tutaj: Polityka Prywatności

Czego możesz oczekiwać od rozmowy z konsultantem?

1
Ustalimy dostępność naszych usług w Twojej lokalizacji
2
Poznamy dokładnie potrzeby Twojej firmy
3
Zaproponujemy rozwiązania i rekomendacje specjalnie dla Ciebie
Choose your language
×

Umów kontakt

Uzyskaj fachową poradę naszych doradców, którzy dopasują ofertę do potrzeb Twojej firmy

×
Zgody dla formularzy
pokaż zgodę
* zgoda obowiązkowa
W każdej chwili przysługuje Ci prawo do wycofania każdej z powyższych zgód, ale cofnięcie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Netia S.A. z siedzibą przy ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa, która współadministruje Twoimi danymi z innymi spółkami Grupy Netia S.A.: Internetia sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa, Telefonia Dialog spółka z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Strzegomska 142A, 54-429 Wrocław, TK Telekom spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Kijowskiej 10/12A, 03-743 Warszawa, zwanymi dalej „Współadministratorami”.

Pełna informacja o Administratorze Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci prawach znajduje się tutaj: Polityka Prywatności

Czego możesz oczekiwać od rozmowy z konsultantem?

1
Ustalimy dostępność naszych usług w Twojej lokalizacji
2
Poznamy dokładnie potrzeby Twojej firmy
3
Zaproponujemy rozwiązania i rekomendacje specjalnie dla Ciebie