Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 999000998

O komunikacji wielokanałowej

0%
Klientów niezadowolonych z jakości obsługi i doświadczeń z marką szuka wsparcia u konkurencji
0%
firm w najbliższych latach zautomatyzuje interakcje z klientem
0%
polskich przedsiębiorstw już automatyzuje procesy obsługi klientów
0%
wzrost przychodów odnotowało 48% detalistów dzięki wielokanałowej komunikacji

Potrzebujesz więcej argumentów?

Widget 3-1-1

Komunikacja poprzez Fb Messenger

Czat

Zarządzanie zadaniami

Pełna historia o Kliencie

Raportowanie

Główne powody niezadowolenia klientów z obsługi

• Brak możliwości porozmawiania z osobą, która „zna temat”
• Częste przełączanie rozmów pomiędzy konsultantami
• Zbyt długi okres oczekiwania na kontakt i załatwienie sprawy

Netia Contact Center – nowe możliwości w komunikacji

• Sprawna obsługa klientów niezależnie od kanału komunikacji
• Precyzyjna odpowiedź na potrzeby klientów
• Pełna historia interakcji z klientem
• Przewaga nad konkurencją dzięki doskonałej komunikacji we wszystkich kanałach

Czym jest Netia Contact Center?

• To nowoczesne centrum dla Twojej firmy wspierające sprzedaż i obsługę klienta;
• Prosta w obsłudze aplikacja do komunikacji z klientem w oparciu o interfejs webowy i mobilny.
• Narzędzie, które w łatwy sposób umożliwi Ci efektywną komunikację z klientami, dzięki integracji wszystkich kanałów (połączenia przychodzące i wychodzące, sms, web chat, e-mail i Fb Messenger), w każdej chwili możesz przełączyć się na preferowany przez klienta kanał komunikacji;
• Intuicyjny system do zarządzania zadaniami wewnętrznymi w organizacji;
• Przestrzeń do przechowywania dokumentów oraz całej historii komunikacji z klientem wraz z nagraniami.

Korzyści z zastosowania Netia Contact Center

Zaufanie i wiarygodność w oczach Klientów

Zyskujesz ją dzięki efektywnej komunikacji i sprawnej obsłudze swoich Klientów.

Wygoda dla użytkowników

Dostosowanie komunikacji do preferowanego przez odbiorcę kanału komunikacji (połączenia telefoniczne, e-mail, sms, czat oraz Fb Messenger).

Efektywne zarządzanie

System pozwala Ci monitorować czas i jakość pracy Twoich agentów, dzięki czemu możesz doskonalić proces i zaplanować optymalne zasoby.

Optymalizacja kosztów

Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów związanych z opłatami za komunikację, np. połączenia telefoniczne, czy sms-y.

Czas to pieniądz

Korzystasz z jednego narzędzia, które umożliwia Ci wielokanałową komunikację z klientami bez żadnych dodatkowych kosztów. Zyskujesz oszczędność czasu dzięki łatwemu odszukaniu informacji i filtrowaniu wątków komunikacji.

Bezpieczeństwo

Gwarantujemy Ci pełną ochronę danych i informacji. Połączenia, jak i cała komunikacja z klientem jest szyfrowana, dzięki czemu zarówno Ty, jak i Twoi odbiorcy mogą czuć się bezpieczni.

Zainteresowany ofertą?

Umów kontakt z doradcą

Umów kontakt

Uzyskaj fachową poradę naszych doradców, którzy dopasują ofertę do potrzeb Twojej firmy

×
Zgody dla formularzy
Zgody marketingowe
Zwiń
* zgoda obowiązkowa
W każdej chwili przysługuje Ci prawo do wycofania każdej z powyższych zgód, ale cofnięcie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Netia S.A. z siedzibą przy ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa, która współadministruje Twoimi danymi z innymi spółkami Grupy Netia S.A.: Internetia sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa, TK Telekom spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Kijowskiej 10/12A, 03-743 Warszawa, zwanymi dalej „Współadministratorami”.

Pełna informacja o Administratorze Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci prawach znajduje się tutaj: Polityka Prywatności

Czego możesz oczekiwać od rozmowy z konsultantem?

1
Ustalimy dostępność naszych usług w Twojej lokalizacji
2
Poznamy dokładnie potrzeby Twojej firmy
3
Zaproponujemy rozwiązania i rekomendacje specjalnie dla Ciebie

Netia Contact Center należy do usług

Kompleksowych rozwiązań dla najbardziej wymagających klientów sektora B2B

Poznaj NetiaNext

Instrukcja Netia Contact Center

Choose your language
×

Umów kontakt

Uzyskaj fachową poradę naszych doradców, którzy dopasują ofertę do potrzeb Twojej firmy

×
Zgody dla formularzy
Zgody marketingowe
Zwiń
* zgoda obowiązkowa
W każdej chwili przysługuje Ci prawo do wycofania każdej z powyższych zgód, ale cofnięcie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Netia S.A. z siedzibą przy ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa, która współadministruje Twoimi danymi z innymi spółkami Grupy Netia S.A.: Internetia sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa, TK Telekom spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Kijowskiej 10/12A, 03-743 Warszawa, zwanymi dalej „Współadministratorami”.

Pełna informacja o Administratorze Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci prawach znajduje się tutaj: Polityka Prywatności

Czego możesz oczekiwać od rozmowy z konsultantem?

1
Ustalimy dostępność naszych usług w Twojej lokalizacji
2
Poznamy dokładnie potrzeby Twojej firmy
3
Zaproponujemy rozwiązania i rekomendacje specjalnie dla Ciebie