Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 999000998
27 listopada 2017
Tryby logowania

Tryb standardowy
polega na użyciu danych logowania, które zostały nadane w momencie podpisania umowy i które nie zostały zmodyfikowane na indywidulane dane logowania.
Te dane to:
  1. numer konta Abonenta - znajdziesz go w górnej części każdej faktury wystawionej przez Netię
  2. PIN - znajdziesz go na umowie lub na otrzymanej z Netii karcie.
Jeśli nie możesz znaleźć swojego numeru PIN, zadzwoń pod numer Centrum Obsługi Biznesu:
  • 801 801 999 (koszt połączenia równy cenie jednej jednostki taryfikacyjnej),
  • +48 22 715 02 00 (z telefonów komórkowych i zza granicy).

Tryb indywidualny polega na użyciu zmodyfikowanych przez osobę wskazaną na umowie standardowych danych logowania otrzymanych od Netii przy podpisaniu umowy (Numer konta Abonenta i PIN) na indywidulane dane logowania. Indywidualne dane logowania to:
  • Nazwa użytkownika – po zmodyfikowaniu Numeru konta Abonenta
  • Hasło – po zmodyfikowaniu numeru PIN

Czy odpowiedź była przydatna?

Choose your language
×

Umów kontakt

Uzyskaj fachową poradę naszych doradców, którzy dopasują ofertę do potrzeb Twojej firmy

×
Zgody dla formularzy
pokaż zgodę
* zgoda obowiązkowa
W każdej chwili przysługuje Ci prawo do wycofania każdej z powyższych zgód, ale cofnięcie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Netia S.A. z siedzibą przy ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa, która współadministruje Twoimi danymi z innymi spółkami Grupy Netia S.A.: Internetia sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa, Telefonia Dialog spółka z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Strzegomska 142A, 54-429 Wrocław, TK Telekom spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Kijowskiej 10/12A, 03-743 Warszawa, zwanymi dalej „Współadministratorami”.

Pełna informacja o Administratorze Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci prawach znajduje się tutaj: Polityka Prywatności

Czego możesz oczekiwać od rozmowy z konsultantem?

1
Ustalimy dostępność naszych usług w Twojej lokalizacji
2
Poznamy dokładnie potrzeby Twojej firmy
3
Zaproponujemy rozwiązania i rekomendacje specjalnie dla Ciebie