Udogodnienia w hotelu – co zapewnić gościom? | Biznes Netia
Menu główne

Udogodnienia w hotelu – co warto zapewnić gościom?

08 grudnia 2022, Autor: Krzysztof Jaworski, Kierownik Produktu - Netia S.A.
Przy rezerwacji pobytu w hotelu dla gości liczy się nie tylko cena za pokój czy lokalizacja obiektu. Dodatkowe udogodnienia hotelowe takie, jak szybki Internet czy telewizja z bogatą ofertą programową, są istotnymi czynnikami decyzyjnymi. Ich dostępność buduje pozytywny wizerunek hotelu, jako komfortowego miejsca do pracy czy wypoczynku.
 
 
 
   

Udogodnienia w hotelu dla gości – istotniejsze niż można się spodziewać

 

Pandemia COVID-19 i związane z nią niepokoje doprowadziły wiele biznesów z branży HoReCa do bardzo trudnej sytuacji. Ich dalsze funkcjonowanie wiązało się z koniecznością zwiększenia konkurencyjności. Jednym ze sposobów na zdobycie klientów i wyróżnienie się wśród wielu hoteli w okresie postpandemicznym stało się wprowadzanie pożądanych przez gości udogodnień, w tym telewizji hotelowej. Takie działanie wiąże się z wymiernymi korzyściami i to nie tylko na polu wizerunkowym.

 

Wielu gości docenia możliwość obejrzenia ulubionych filmów, seriali czy programów telewizyjnych w hotelowym pokoju. Obiekty, które tę potrzebę zaspokajają mogą liczyć np. na pozytywne opinie klientów w serwisach rezerwacyjnych.

 

Do pożądanych udogodnień hotelowych jest dostęp do dobrej jakości bezprzewodowej sieci Wi-Fi. Usługa nie tylko zapewnia gościom swobodne korzystanie z Internetu, ale jednocześnie pozwala na zamawianie dodatkowych usług, czy umawianie wizyty w SPA z pokoju. Rozwiązanie jest korzystne również z punktu widzenia właścicieli hotelu, gdyż pozwala kierować profilowane reklamy do osób przebywających na terenie ich obiektu.

 

Jakie udogodnienia hotelowe warto wdrożyć?

 

Poniżej omówimy kluczowe udogodnienia w pokojach hotelowych o stosunkowo niskich kosztach wdrożenia.

 

Telewizja hotelowa – zapewnij komfort swoim gościom i zmaksymalizuj zysk

 

Telewizja hotelowa Netii to proste rozwiązanie dedykowane dla dla branży hotelowej. W ramach tej usługi obiekt może dobrać pakiet kanałów odpowiadający gościom biznesowym i indywidualnym z kraju i zagranicy. Do wyboru jest aż 131 kanałów (w tym 67 kanałów w jakości HD), z których goście hotelowi mogą w pokojach i przestrzeniach ogólnodostępnych (np. w lobby). Kwestie związane z licencjami od dostawców programowych leżą po stronie Netii.

 

Usługa Netii pozwala na dostosowanie osobnej listy kanałów dla pokoi hotelowych oraz części publicznych. O ile goście przed snem będą chcieli obejrzeć ciekawy film, to jego projekcja w siłowni nie jest konieczna i lepiej postawić tam na kanały sportowe. W hotelowym lobby sprawdzą się za to kanały informacyjne i pogodowe.

 

Usługę telewizji można zintegrować z platformą marketingową, by zyskać narzędzie do promocji oferty hotelowej na telewizorach w pokojach hotelowych. W ten sposób goście zobaczą informacje np. o happy hours w barze czy zniżkach w centrum SPA. Aż 33% osób dostrzega komunikację marketingową przekazywaną w ten sposób.

 

Telewizor w pokoju hotelowym może być także wykorzystany w inny sposób. Dzięki szybkiej i bezpiecznej sieci WiFi goście mogą przesyłać filmy odtwarzane w streamingu (np. HBO Max czy Disney+) na większy ekran telewizora. To coraz częściej zgłaszana potrzeba w wielu hotelach.

 

Sprawna komunikacja w zespole

 

Każdy hotel jest jak żywy organizm, którego komórkami jest profesjonalny personel, a ten potrzebuje sprawnej komunikacji. Dzięki Netia Unified Communications with Webex pracownicy obiektu zyskają sprawdzone narzędzie do komunikacji za pomocą dowolnej platformy i urządzenia, opierając ją na numerach, którymi reklamuje się hotel. Usługa pozwala przesyłać pliki, prowadzić wideorozmowy i prezentacje z pomocą bezpiecznego, zintegrowanego narzędzia. Prosty model subskrypcyjny i jednolita cena gwarantują efektywność kosztową Netia UC with Webex.

 

Zaawansowane narzędzia marketingowe Wi-Fi

 

Dobrej jakości sieć Wi-Fi obejmująca wszystkie pokoje, lobby czy siłownie, oprócz oczywistej korzyści, jaką jest komfort gości, jest także narzędziem do zbierania cennych informacji marketingowych o swoich klientach i serwowania im spersonalizowanych reklam. Dzięki usłudze można dowiedzieć się, co lubią goście np. na podstawie tego, w których miejscach w hotelu najczęściej przebywają i zaoferować im to, co znajduje się w obrębie ich zainteresowań.

 

Szybkie łącze symetryczne

 

Na nic zdadzą się powyższe propozycje, jeśli łącze internetowe w hotelu będzie działać wolniej w czasie największego obciążenia lub nie pozwoli na swobodne oglądanie streamingu. Usługa Internetu symetrycznego Netia BDI to gwarancja jednakowej prędkości pobierania i wysyłania danych, zapewniająca wysoki komfort korzystania z sieci.

 

Telewizja dla hoteli od Netii – dlaczego się opłaca?

 

Jednym z projektów realizowanych przez Netię było wdrożenie telewizji dla hotelu Dolnośląskiego Centrum Sportu na Polanie Jakuszyckiej. Piękny i ultranowoczesny obiekt, położony w otoczeniu Gór Izerskich, przyciąga narciarzy i miłośników biegów narciarskich z kraju i za granicy. Priorytetem stało się dostosowanie oferty programowej telewizji do profilu gości, co znalazło odzwierciedlenie w liczbie dostępnych kanałów sportowych, w tym obcojęzycznych. Wdrożona usługa zapewnia duży komfort również dla zarządcy hotelu, gdyż jego personel nie musi poświęcać czasu na nadzorowanie umówi i licencji od krajowych i zagranicznych dostawców telewizyjnych – to czasochłonne zadanie w całości leży po stronie Netii.

 

Formularz kontaktowy

Zostaw swoje dane kontaktowe, a nasz przedstawiciel handlowy
wkrótce skontaktuje się z Tobą

Inne formy kontaktu

  • alt1

    Infolinia dla nowych klientów(Codziennie 8:00 - 18:00) +48 22 35 81 550

  • alt2

    Obsługa klienta i wsparcie techniczne(Dostępne 24/7) 801 801 999
    biznes@netia.pl

  • alt3

    Adres korespondencyjny Netia S.A.
    skr. pocztowa nr 597
    40-950 Katowice S105

Polecane treści:

Wybierz swój język ×