Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 999000998

FAQ

TK Telekom w Grupie Netia

Co się dzieje z marką TK Telekom – czy znika całkowicie?

Spółka TK Telekom w dniu 21.07.2015 r. stała się częścią Grupy Netia. Włączenie spółki TK Telekom do Grupy Netia jest kolejnym krokiem na drodze do zapewnienia Klientom jeszcze wyższej jakości produktów i usług oraz możliwości korzystania z wielu nowych rozwiązań telekomunikacyjnych. Spółka TK Telekom nadal istnieje i jest częścią Grupy Kapitałowej Netia.

Czy zmiany oznaczają konieczność podpisania nowej umowy lub regulaminu?

Nie, dostawcą usług telekomunikacyjnych pozostaje spółka TK Telekom, a obecnie obowiązująca umowa i regulamin pozostają w mocy.

Czy od teraz będę miał dostęp do wszystkich produktów i ofert Netii?

W ramach istniejących możliwości technicznych, produkty z aktualnej oferty Netii będą udostępniane również Klientom, którzy dotychczas korzystali z usług pod marką TK Telekom.
 

E-faktura - najczęstsze pytania

Czym jest e-Faktura?

e-Faktura to dokument elektroniczny, który zrównuje się prawnie z faktura tradycyjną, e-Faktura udostępniona poprzez Portal Klienta w pliku PDF wraz z podpisem zastępuje przesłanie listem faktury papierowej.

Co odróżnia e-Fakturę od papierowego dokumentu?

Faktura papierowa i elektroniczna mają takie same wartości prawne. Różnią się jedynie sposobem dostarczania.

Czy do korzystania z e-Faktury potrzebne jest specjalistyczne oprogramowanie?

Aby korzystać z e-Faktury wymagany jest adres e-mail oraz na komputerze, na którym e-Faktury mają być odczytywane, należy posiadać bezpłatny program do przeglądania plików PDF np. Adobe Acrobat Reader.

Skąd będę wiedział, że została wystawiona e-Faktura?

Powiadomienie o wystawieniu e-Faktury wysyłane jest na adres e-mailowy, podany w formularzu zgłoszeniowym.

Czy korzystanie z usługi e-Faktury związane jest z dodatkowymi kosztami?

Usługa dla odbiorcy faktury jest bezpłatna.

Czy zgadzając się na fakturę elektroniczną, będę mógł wydrukować fakturę?

Wydruk faktury jest możliwy do celów akceptacji wewnątrz organizacji, ale wydrukowany obraz faktury nie jest dokumentem księgowym. Dokumentem księgowym jest wyłącznie e-Faktura przechowana w postaci elektronicznej.

Czy korekty faktur będę otrzymywać w formie elektronicznej czy papierowej?

Faktury korygujące oraz duplikaty faktur do faktur wystawianych i przesyłanych w formie elektronicznej będą wystawiane i przesyłane również w formie elektronicznej.
 

Jakie korzyści będę miał z przejścia na fakturę elektroniczną?

  • krótki czas od momentu wystawienia faktury do przekazania jej odbiorcy
  • dostępność do e-Faktur w każdej chwili

Dokumenty do pobrania

Choose your language
×

Umów kontakt

Uzyskaj fachową poradę naszych doradców, którzy dopasują ofertę do potrzeb Twojej firmy

×
Zgody dla formularzy
pokaż zgodę
* zgoda obowiązkowa
W każdej chwili przysługuje Ci prawo do wycofania każdej z powyższych zgód, ale cofnięcie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Netia S.A. z siedzibą przy ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa, która współadministruje Twoimi danymi z innymi spółkami Grupy Netia S.A.: Internetia sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa, Telefonia Dialog spółka z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Strzegomska 142A, 54-429 Wrocław, TK Telekom spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Kijowskiej 10/12A, 03-743 Warszawa, zwanymi dalej „Współadministratorami”.

Pełna informacja o Administratorze Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci prawach znajduje się tutaj: Polityka Prywatności

Czego możesz oczekiwać od rozmowy z konsultantem?

1
Ustalimy dostępność naszych usług w Twojej lokalizacji
2
Poznamy dokładnie potrzeby Twojej firmy
3
Zaproponujemy rozwiązania i rekomendacje specjalnie dla Ciebie