Niestety twoja wersja przeglądarki jest bardzo stara i nie potrafi poprawnie wyświetlić naszej strony.

Chcesz się szybko skontaktować? 999000998

FAQ

TK Telekom w Grupie Netia

Co się dzieje z marką TK Telekom – czy znika całkowicie?

Spółka TK Telekom w dniu 21.07.2015 r. stała się częścią Grupy Netia. Włączenie spółki TK Telekom do Grupy Netia jest kolejnym krokiem na drodze do zapewnienia Klientom jeszcze wyższej jakości produktów i usług oraz możliwości korzystania z wielu nowych rozwiązań telekomunikacyjnych. Spółka TK Telekom nadal istnieje i jest częścią Grupy Kapitałowej Netia.

Czy zmiany oznaczają konieczność podpisania nowej umowy lub regulaminu?

Nie, dostawcą usług telekomunikacyjnych pozostaje spółka TK Telekom, a obecnie obowiązująca umowa i regulamin pozostają w mocy.

Czy od teraz będę miał dostęp do wszystkich produktów i ofert Netii?

W ramach istniejących możliwości technicznych, produkty z aktualnej oferty Netii będą udostępniane również Klientom, którzy dotychczas korzystali z usług pod marką TK Telekom.
 

E-faktura - najczęstsze pytania

Czym jest e-Faktura?

e-Faktura to dokument elektroniczny, który zrównuje się prawnie z faktura tradycyjną, e-Faktura udostępniona poprzez Portal Klienta w pliku PDF wraz z podpisem zastępuje przesłanie listem faktury papierowej.

Co odróżnia e-Fakturę od papierowego dokumentu?

Faktura papierowa i elektroniczna mają takie same wartości prawne. Różnią się jedynie sposobem dostarczania.

Czy do korzystania z e-Faktury potrzebne jest specjalistyczne oprogramowanie?

Aby korzystać z e-Faktury wymagany jest adres e-mail oraz na komputerze, na którym e-Faktury mają być odczytywane, należy posiadać bezpłatny program do przeglądania plików PDF np. Adobe Acrobat Reader.

Skąd będę wiedział, że została wystawiona e-Faktura?

Powiadomienie o wystawieniu e-Faktury wysyłane jest na adres e-mailowy, podany w formularzu zgłoszeniowym.

Czy korzystanie z usługi e-Faktury związane jest z dodatkowymi kosztami?

Usługa dla odbiorcy faktury jest bezpłatna.

Czy zgadzając się na fakturę elektroniczną, będę mógł wydrukować fakturę?

Wydruk faktury jest możliwy do celów akceptacji wewnątrz organizacji, ale wydrukowany obraz faktury nie jest dokumentem księgowym. Dokumentem księgowym jest wyłącznie e-Faktura przechowana w postaci elektronicznej.

Czy korekty faktur będę otrzymywać w formie elektronicznej czy papierowej?

Faktury korygujące oraz duplikaty faktur do faktur wystawianych i przesyłanych w formie elektronicznej będą wystawiane i przesyłane również w formie elektronicznej.
 

Jakie korzyści będę miał z przejścia na fakturę elektroniczną?

  • krótki czas od momentu wystawienia faktury do przekazania jej odbiorcy
  • dostępność do e-Faktur w każdej chwili

E-faktura – instrukcja weryfikacji podpisu

Weryfikacja podpisu elektronicznego – instrukcja

  1. Chcąc zweryfikować podpis prosimy zainstalować najnowszą wersję programu (PWPW Sign 5), która jest dostępna pod adresem: sigillum.pl/pliki_do_pobrania.html
  2. Komputer, na którym jest przeprowadzana weryfikacja podpisu, musi mieć ściągnięty certyfikat firmy, której podpisem został podpisany dokument (firma CERTUM). Link do certyfikatu: nccert.pl/files/CERTUM_QCA_2016.crt
  3. W programie PWPW Sign 5 proszę wybrać funkcję „Zmiana widoku”
  4. Następnie proszę wybrać pole „Certyfikaty”
  5. Proszę zaimportować pobrany plik CERTUM_QCA_2016.crt, następnie zatwierdzić - OK
  6. Proszę powrócić do głównego panelu i wybrać funkcję „Weryfikuj”
  7. Należy dodać plik, który chcemy zweryfikować, zatwierdzić oraz wybrać opcję „Weryfikuj”
  8. Jeśli dokument został zweryfikowany poprawnie, proszę kliknąć „Pobierz raport”, aby uzyskać informacje dotyczące zweryfikowanego dokumentu

Dokumenty do pobrania

Choose your language
×

Umów kontakt

Uzyskaj fachową poradę naszych doradców, którzy dopasują ofertę do potrzeb Twojej firmy

×
Zgody dla formularzy
pokaż zgodę
* zgoda obowiązkowa
Treść dodatkowej informacji:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Netia SA z siedzibą w Warszawie (02-822 Warszawa), przy ulicy ul. Poleczki 13. Dane będą przetwarzane w celu archiwizacji, a także dla potrzeb działań, w tym sprzedaży usług podmiotów z Grupy Netia. Netia SA zapewnia realizację uprawnień wynikających z Ustawy, tzn. Państwu dostępu do informacji dotyczącej własnych danych osobowych i ich poprawiania. Mają też Państwo prawo wniesienia w przypadkach wymienionych w art. 23 ust. 1 pkt. 4 i 5 Ustawy sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, w tym żądania zaprzestania przetwarzania Państwa danych osobowych.
Zgody udzielane przy składaniu formularza mogą być wycofane w każdej chwili. Żądania dotyczące przetwarzania danych osobowych prosimy wysyłać na adres info@netia.pl.

Czego możesz oczekiwać od rozmowy z konsultantem?

1
Ustalimy dostępność naszych usług w Twojej lokalizacji
2
Poznamy dokładnie potrzeby Twojej firmy
3
Zaproponujemy rozwiązania i rekomendacje specjalnie dla Ciebie